היכן למצוא אגוזים וזרעים?


בין אם אתה מנסה להימנע מהתקף לב או פשוט רוצה לאכול בריא, אגוזים וזרעים הם מקור מצוין לחלבון. עם זאת, לדעת היכן להשיג את האגוזים והזרעים הבריאים האלה יכול להיות מסובך.

nuts and seeds

מאיפה הגיעו אגוזים וזרעים?

לאורך ההיסטוריה, אגוזים היו מקורות אנרגיה חשובים. תרבויות רבות ברחבי העולם השתמשו באגוזים כמרכיבים בסיסיים במטבחים צמחיים. מזונות אלה מספקים מגוון חומרים מזינים, כולל כמויות משתנות של שומנים בלתי רוויים, חלבון וסיבים. מספר מחקרים הראו כי אכילת אגוזים וזרעים יכולה להפחית את הסיכון למחלות לב.

משרד החקלאות ממליץ על אגוזים וזרעים. מזונות אלו מספקים מגוון חומרים מזינים, מפחמימות מורכבות ועד סיבים ונוגדי חמצון. עם זאת, מינרלים קורט עשויים להיות לא נצרכים בתזונה המערבית המעובדת של ימינו.

בוטנים הם קטניות, כלומר הם צמחים הגדלים מתחת לאדמה בתרמילים. בוטנים הם מזון פופולרי לצמחונים בהודו. הם גדלים באופן נרחב גם בארצות הברית.

בוטנים ושמן בוטנים הם חלקים חשובים בתזונה צמחונית בהודו. הם גם מקורות מזון חשובים לציפורים. לעתים קרובות הם נחשבים למקור מזון חשוב לסנאים.

המונח "אגוז" משמש לעתים קרובות באופן רופף לתיאור מבני צמחים רבים. בוטנאים נוטים להתייחס לצמח כולו, כולל חלקי המאכל, כאגוז. המונח עשוי לשמש גם לתיאור זרע או פיפ.

עצים ושיחים רבים לגדל פירות, לייצר זרעים. חלק מהפירות הללו קטנים ומזינים. צמחים אלה נקצרים לעתים קרובות על ידי אינדיאנים.

אגוזי עץ מיוצרים על ידי מגוון עצים. בלוטים הם פרי אלון לבן, קוורקוס אלבה. אגוזים אלה נצרכים לרוב גולמיים או מבושלים. הם משמשים גם לקמח.

כיצד אנו אוספים את האגוזים והזרעים?

לקחת הביתה את אוטופ היא לא הדרך היחידה להשיג את הבלוטים והסנאים שלך. ישנן דרכים רבות אחרות לקצור את היתרונות של יער, החל מקציר ועד שתילה ועד קומפוסט. שימוש בשיטות אלה במלואם יבטיח את רווחתה של הקהילה שלך במשך שנים רבות. עם זה בחשבון, אתה צריך להיות על המשמר להזדמנות הפז הבאה. הזמן הטוב ביותר לאסוף את הבלוטים שלך הוא ספטמבר עד תחילת נובמבר. בתקופה זו של השנה, יש אינספור הזדמנויות לנצל את האמור לעיל. בין אם יש לך גישה לחצר אחורית פרטית, קרקע ציבורית, או שאתה בר מזל מספיק כדי להתגורר בתחומי פארק המדינה, אתה תהיה גמול עם תגמולים של פעם בחיים. יש לקוות, החלק הטוב ביותר הוא שתהיה לך הזדמנות לחוות את פירות העבודה שלך בחברת מחבקי עצים אחרים כמוך. כמו כן, גן קהילתי יכול לחזק את המגוון הביולוגי המקומי תוך מתן פעילות גופנית נחוצה עבור הענקים העירוניים של המין שלנו.

כמה חלבו יש באגוזים וזרעים?

שימוש באגוזים וזרעים בתזונה היומית שלך הוא דרך מצוינת לקבל מנה בריאה של חלבון. הם גם נהדרים לשיפור בריאות המעיים.

אגוזים הם גם מקורות נהדרים לסיבים. הם מכילים גם אבץ, ברזל ושומנים בלתי רוויים. אלה יכולים לעזור לך לשלוט במשקל שלך ולווסת את הוצאות האנרגיה.

זרעים הם גם קרובי משפחה של אגוזים. הם מכילים יותר חלבון לאונקיה מאשר אגוזים. הם גם נהדר לבריאות הלב וכלי הדם. ניתן להוסיף אותם לקינוחים, סלטים, שיבולת שועל, לחמים ועוד.

בחלק מהאגוזים יש כמויות מפתיעות של פחמימות. הם יכולים להיות קשים על מערכת העיכול שלך, ויכולים לגרום לאלרגיות. למרבה המזל, אתה יכול לקנות אגוזים מופגזים ולאחסן אותם בטמפרטורת החדר עד שלושה חודשים.

אם אתה משתמש באגוזים וזרעים בתזונה שלך, וודא שאתה יודע כמה מכל אחד לאכול. שימוש לא נכון יכול להפוך את הדיאטה שלך פחות בריאה, אז היה מודע למנות שלך.

שלושת האגוזים הבריאים ביותר הם שקדים, אגוזי ברזיל ואגוזי מלך. הם גם הגבוהים ביותר בחלבון.

בוטנים וקשיו נמוכים בקלוריות. אתה יכול להשתמש בהם להכנת חמאות אגוזים, או להחלפת ביצים בכמה מתכונים. אתה יכול גם לאכול אותם כמו שהם, או להוסיף אותם לקינוחים הקפואים האהובים עליך, מיצי הדרים וסלטים.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – פיצוחים בתל אביב – californiamarket