מכונות קפה – איזה מהם הכי טוב בשבילך?

מכשיר המטבח הנפוץ ביותר בעולם הוא מכונת הקפה. אנשים שותים קפה בכל מקום שהם הולכים, בין אם זה בבתיהם, במשרדים, או בעסקים. מכונת הקפה הטובה ביותר בשבילך יכולה להכין את כוס הקפה הטובה ביותר. יש הרבה יצרני קפה לבחור מהם.

מכונות אספרסו מיידיות בעלות נפח גבוה משמשות למטרות מסחריות בקנה מידה גדול. הטכנולוגיה המשמשת במכונות קפה מסחריות מתקדמת יותר מאלה המשמשות בבית. מכונות קפה יוקרתיות אלה משמשות בתעשיות גדולות ובמפעלים. מכונת הקפה פועלת על זרימת מים דרך שסתום לחץ עם פקדים בחלק העליון והתחתון.

מכונות הקפה המשרדיות הטובות ביותר זמינות במגוון גדלים ודגמים. סוג מכונת הקפה המתאימה ביותר לחברה שלך יהיה תלוי בצרכים שלה. אתה צריך לשקול את הגודל והצרכים של המשרד בעת בחירת מכונת הקפה המשרדית הטובה ביותר. מכונת קפה עם יותר קיבולת היא הטובה ביותר עבור משרדים עם כ -200 עובדים.

מכונת קפה לעסקים הן מכונות קפה בעלות נפח גבוה שאינן זקוקות למילוי מים. המכונה תצטרך תא קפה כדי להיות טעונה. בשלב הבא, המכונה תבחר את המותג ואת טמפרטורת המים. תהליך הכנת הקפה הושלם תוך מספר שניות. הקפה מגיע לידיו של הלקוח תוך פחות מדקה. הדגמים המתאימים ביותר למכונות קפה יחיד הם אלה שיוצרו על ידי חברות יוקרתיות כגון קפה ביאנרי, קיף האג, FBS, סטארבקס, קפה בין ועוד.

מכונת הקפה של אספרסו הומצאה על ידי האיטלקים, מכונת הקפה הראשונה עדיין בשימוש היום בבתי קפה ומלונות אספרסו ברחבי העולם. המכונה זקוקה לתא אספרסו קרקעי, כמו גם למחוון מפלס המים. אחרי שתי דקות המים מתכוננים להכין את האספרסו.

מכונות אלה משמשות לעתים קרובות במשרדים גדולים, במסעדות, במרכזי קניות ובמוסדות מסחריים אחרים. מכונות אלה הן אידיאליות עבור משרדים גדולים שבו עובדים רבים עשויים להשתמש במכונה בו זמנית. שילוב של מכונת אספרסו ומכונת קפה הוא מכונת הקפה המסחרית הטובה ביותר. מכונת אספרסו היא אולי מכונת האספרסו המסחרית הטובה ביותר למכונת הקפה המשרדית שלך.

מכונות קפה של מכונת קפה ביתית יכולות גם להכין קפה נהדר בבית. ישנם סוגים רבים של מכונות קפה ביתיות זמינות, ולכן יש חייב לאחד שמתאים לצרכים שלך. יצרני קפה רבים מאפשרים לך לבחור מבין פולים שונים, כגון ערביקה, רובוסטה וקונה. ישנן אפשרויות רבות בשבילך לבחור את הטעם שאתה רוצה בקפה שלך. למכונות האלה יש בעיה אחת: אתם צריכים לדעת כמה כוסות קפה כל אדם צריך לצרוך. זה אולי ידרוש מחשבה תחילה.

מכונות אספרסו הן סוג מכונת הקפה הפופולרי ביותר. מכונות אלה להפיץ מים דרך צינורות מתכת מחוממים בתוך תא ואקום. הקיטור מתרחב כאשר הלחץ מגיע לנקודת הרתיחה שלו ונאלץ לצאת מהתאים כדי ליצור את הלחץ. תרמילי קפה טרום-טחונים משמשים במכונות אספרסו יוקרתיות. הם לא ניתנים להתאמה אישית. עם זאת, אנשים רבים אוהבים להכין את הקפה שלהם בבית עם תרמילי טרום-קרקע.