מה זה קפסולות קפה Nespresso EZ Vertuo ?

תרמילי Nespresso Vertuo הם כוס אחת של 8 גרם קפה חם. יש הרבה טעמים ותרמילים לא משובצים זמינים. לרוב התרמילים יש 160 עד 200mg קפאין לכל תרמיל. יש גם תרמילי פרימיום עם עד פי שלושה קפאין.

כדי להשתמש Nespresso NCS או Nespresso Vertuo אתה צריך לרכוש מתאם Nespresso Pod. מתאם אלה הם חורים קטנים בחלק העליון של NCS שאתה יכול למקם מתאם התרמיל שלך. זה באמת פשוט להשתמש באביזר וההוראות ברורות מאוד. הקפה שלך יהיה מוכן תוך כמה שניות ואז כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשפוך על הקפה ולתת לו תלול. מכונת הנספרסו שלך צריכה לתת לך אינדיקציה על כמה קפאין נוסף הוא בקפה מבושל עם פענוח.

היחידה הסטנדרטית מכילה ארבע קפסולות, כל אחת בארבעה טעמים שונים: ונילה (אגוזי לוז), קרמל (כרמל) ושוקולד. יש גם סקופים זמינים ומשולשים של NCS בטעם יחיד. זה נהדר למי שרוצה ליהנות ממספר טעמים של משקה נספרסו שלהם. אלו אפשרויות הטעם היחידות שבאות עם היחידה הסטנדרטית. יש גם כוס אחת ומידות הגשה כפולות זמינות.

תרמילי נספרסו יכולים לשמש להכנת קפה רגיל ובנוסף גם פולי קפה. אתה יכול להשתמש באותה מכונת נספרסו שאתה משתמש כדי לעשות זריקות אספרסו. כי כולם משתמשים באותה טכנולוגיה שכולם נותנים לך את אותן תוצאות. אתה יכול להתאים את הלחץ לטעמך כך שתוכל לעשות זריקות נספרסו שלך בכל סגנון של מכונת נספרסו. זה מה שנותן לכל מכונה את הטעם הייחודי והטעים שלה.

כל המשפחות של נספרסו ורטואו פוד עשויות מחומרים משובחים וכולם מציעים את אותן תכונות. הנספרסו ורטואו אייפוד (Nespresso Vertuo Ipod) יוצר עם כוס איטלקית מאווררת עם מעטפת חיצונית של שיבולת שועל או שקדים, מעטפת פנימית חלקה ורצועה חלקה של עור בתחתית. יש לו שפך צד ואחיזה ללא פליטה. גוף המתכת של אל-חלד גמור בשחור. תרמיל זה יכול לשמש כדי לשתות קפה רגיל ושוט אספרסו או שאתה יכול להשתמש בו גם כדי לחלוט תערובת מיוחדת של הבחירה שלך.

ניתן להשתמש בקפסולות קפה מסוג Nespresso EZ Copper ו-Espresso Capsules על ידי מי שמעדיף לשתות קפה ללא הטרחה והוצאות של נשיאת מכונה נפרדת. המעטפת החיצונית הפלסטית של יחידה נוחה זו ברורה ויש חלל לכוס קפה בגודל סטנדרטי. ניתן לשטוף תרמילים אלה במדיח הכלים ולהכין אותם מנחושת ממוחזרת. הדבר מאפשר לך ליהנות ממשקאות חמים ולשמור על ניקיון המטבח.

תקבלו גם את קפסולות הקפה EZ Copper וגם את קפסולות אספרסו. סשה מאפשר לך להסיר במהירות ובקלות את הכוס שלך כדי להכין כוס קפה טרי, תה או אספרסו. האופי השימושי של התרמילים מאפשר לך לטעום טעמים שונים לפני שתחליט על הטעמים שאתה רוצה להשתמש בהם ביום. אפשר גם לבחור מטעמים מיוחדים כמו ונילה מוקה ואגוזי לוז. חלק מהטעמים המיוחדים ייקבעו לפי מה שהחלטת לשתות עם הקפה שלך, כך שלא תמיד תדע איזה טעם יהיה לך עד שתנסה אותו.

כמו כל אספרסו או מכונת קפה אחרת, ניתן לנקות בקלות את ה-Nespresso EZ Vertuo Pods. סל רשת אל-חלד נשלף מאפשר לך בקלות להסיר את הכוס שלך וליהנות מברייה טרייה. יש גם מוט ניקוי מובנה אשר בדרך כלל מוסתר בתוך גוף הקפסולה. תרמילים שניתן להשתמש בהם הם מדיח כלים בטוח, מה שאומר שלא תצטרך להשתמש במכונת הקפה שלך כדי לנקות אותם לאחר כל שימוש. זוהי דרך מצוינת לקבל את האפשרות להכין משקאות קפה שונים מהכמוסות במקום לקנות חבילות קפה נפרדות.