מהן קפסולות הנספרסו הטובות ביותר?

קפסולות נספרסו נהדרות להכנת אספרסו מעולה אם הרגל הקפה שלך רגיל. הקפסולות האלה הן תערובת של קפה רובוסטה וערביקה והן קלויות קלות. התוצאה היא קפה חלק ומאוזן שלא יגבר על חוש הטעם שלך. למרות שהקפה נטול קפאין באופן טבעי, עדיין יהיה לך טעם של פוריות וקצת שוקולד.

יש שתי קטגוריות עיקריות כשמדובר בבחירת קפה לנספרסו שלך. ריסטרטו וקפוצ 'ינו. קפריצ 'יו מיוצר עם שעועית אמריקה הלטינית והוא קלוי יותר כי קפריצ' יו. זה זריקה בהירה, תוססת שיש לה טעם עשיר, שוקולד. שתי הקפסולות מתאימות לשתייה ישרה. הראשון הוא תערובת של דרום אמריקה, והשני הוא תערובת של דרום אמריקה.

קפסולות אספרסו מסוג VertuoLine זמינות גם כן. תערובות אלו מיוצרות מקפה ”ערביקה” ו ”רובוטסה” שגודלו במרכז אמריקה או דרום אמריקה. הם אינם מכילים שעועית אפריקאית, בניגוד למקביליהם. לקפסולות נטולות קפאין יש צבע אדום, ואילו קפה חזק יותר ישתמש בגוונים כהים יותר או סגלגלים. אתה יכול לבחור איזה מהם הכי טוב בשבילך בהתבסס על ההעדפות שלך.

VertuoLine הוא מותג מתפתח בצפון אמריקה. זה יכול לשמש להכנת אספרסו או לונגו, ולא VertuoLine. לקפה הזה יש טעם דומה, כשההבדל היחיד הוא בגודל התרמילים שלהם. את הקפסולות הזולות ביותר ניתן למצוא בשחור, בעוד אלה עם הכי הרבה טעם הם הטובים ביותר למשקאות נטולי קפאין.

היתרונות של קפסולות נספרסו:

קפסולות נספרסו ניתנות למיחזור והן ידידותיות לסביבה. הם זולים יותר מרכישת קפה טחון. הקפסולות ניתנות למיחזור וניתן למחזר אותן לאחר שהשתמשת בהן. ניתן למחזר את קפסולות האלומיניום והפלסטיק. למי שרוצה בירה כהה, ריסטרטו הוא אפשרות מצוינת. קל למצוא את המכונה ולהשתמש בה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור אלה שאוהבים משקאות כהים או משקאות כבדים.

קפסולות נספרסו אינן נטולות קפאין. כמו בכל הקפה, הם יכולים להכיל עד 30% קפאין, כך שאם אתה רגיש לקפאין, אתה צריך להימנע מהמותג הזה. מכונת הקפה הזאת לא מקבלת שום סוג של קפסולה משומשת. עם זאת, לקוחות יכולים למחזר קפסולות משומשות בחנויות קמעונאיות נבחרות. תוכנית המחזור הייחודית שלה מקלה על מחזור הקפסולות המשומשות.

קפסולות נספרסו יקרות, אז שווה לבדוק עם בית הקפה המקומי לפני שאתה קונה. עלות הקפסולות נמוכה יותר מאשר קפה טחון. כמה קפסולות יכולות להיות אורגניות. הקפה שאתה שותה בבית קפה יהיה באיכות הגבוהה ביותר. מכונת נספרסו מציעה יתרונות רבים אחרים, מעבר לטעם הגדול. למעשה, העלות דומה לעלות של כוס קפה בבית הקפה המקומי שלך.

בעוד שרוב יצרני הקפה משתמשים בנייר או בקפסולות פלסטיק, נספרסו ייחודי ביכולתו להשתמש בקפסולה ממוחזרת. הוא ניתן למיחזור אינסופי כך שהוא אידיאלי להגנה על קפה באיכות גבוהה מפני אור ולחות. חוץ מזה, הוא גם הרבה יותר בהיר מקפסולות אלומיניום בתולות, אז אפשר להשתמש בו מחדש. מיחזור מכונת נספרסו הוא טוב לסביבה כמו גם לקפה.

בוטיק מקומי יכול גם למכור מכונת נספרסו. אתה יכול לקנות מכונת נספרסו מבוטיק מקומי בזמן חופשה או בעבודה. ברגע שתקנה את מכונת הקפה שלך, תוכל להשתמש בה כדי להכין אספרסו בבית. אתה אפילו יכול להכין קפה משלך עם אותו אספרסו. בנוסף, אתה יכול לקנות את קפסולות נספרסו מקמעונאי גדול.

קפסולות נספרסו עשויות מאלומיניום, מה שהופך אותן לעמידות וזולות. ניתן גם לרכוש מגוון של מותגים שונים, כאלה צלי צרפתי, מאותו מותג בחוזקות שונות. כמה בתי קפה מציעים קפה מיוחד. כך תוכל למצוא את התערובת הטובה ביותר שתתאים לטעם הספציפי שלך. אתה יכול אפילו לחסוך כסף על ידי רכישת יותר מסוג אחד למכונת נספרסו שלך.

לפרטים נוספים על קפסולות נספרסו, לחצו כאן:

https://eastpresso.com/%D7%A7%D7%A4%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A7%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95