מדריך עבור מתחילים לקפה

קפה הוא משקה המיוצר מזרע קלוי של זני קפה מסוימים. לאחר שהגרגרים נקטפים, זרעי הפרי מופרדים כדי לייצר תוצר גולמי יציב. המוצר הגולמי המשמש לייצור קפה הוא קפה ירוק לא קלוי. לפני שתתחיל לבשל, חשוב שתדע כמה עובדות. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של הקפה. תהיה אחראי כשאתה שותה קפה! זוהי דרך בריאה וטעימה להתחיל את היום שלך!

באמריקה הקולוניאלית, הקפה לא היה פופולרי כמו בארצות אירופה באותה תקופה. תה היה פופולרי יותר באמריקה הקולוניאלית. עם זאת, מלחמת העצמאות הגבירה את הביקוש לקפה וגרמה לסוחרים לאגור אספקה ולהעלות מחירים. מחיר התה של סוחרים בריטים זינק בתקופה זו. אמריקאים רבים גם החליטו להפסיק לשתות תה לאחר מסיבת התה של בוסטון ב-1773. בריטניה הפסיקה לייבא תה לכמה שבועות לאחר האירוע, מה שיצר מחסור.

ספרים רבים נכתבו על ההיסטוריה של הקפה. ברטון, ריצ 'רד פ., 2000, תגלית הקפה במזרח. פורסם בלונדון. מחקרים שונים תיעדו את התפתחות תעשיית הקפה ואת השפעתה על החברה. הספר החלוצי בהיסטוריה קפה היה ”צעדים ראשונים במזרח אפריקה”, שהיה הספר הראשון שדן בקפה. ההתפתחות של הקפה מאז מכוסה בספרים הבאים.

אספרסו הוא משקה שחור כהה וחזק. היא נעשית על ידי חימום מים חמים וטחינה עדינה של קפה במשך עשרים או שלושים שניות. זה מביא למשקה קפה מרוכז יותר שיש לו השפעה גדולה יותר. הוא גם מספק את האנרגיה הדרושה כדי לשרוף קלוריות ביעילות. ובניגוד לרוב סוגי הקפה, זה לא טעים. וגם, זה גם טוב בשבילך! אתה תרגיש נהדר כשאתה שותה את הקפה הטעים הזה.

יש הרבה סוגים שונים של קפה. לכל אחד יש יתרונות בריאותיים משלו. אין קפה אחד הכי טוב. יש כמה מאפיינים משותפים בין כל הסוגים. חשוב שתבחר את האדם הנכון. יש הרבה אפשרויות, אבל תמצא את זו שמתאימה לצרכים שלך. זו אפשרות נהדרת לכוס היומית שלך. זה יגרום לך להרגיש יותר עירני, ויעשה אותך יותר פורה!

איך קפה יכול לעזור לבריאות שלך?

קפה עשיר בנוגדי חמצון. הוא מכיל יותר מפי עשרה נוגדי חמצון של תה וקקאו. וניתוח יסודי של פולי קפה זיהה יותר מאלף. כאשר הם קלויים, נוגדי החמצון הם מקור גדול לחומרים אנטי-דלקתיים הנלחמים בדלקת ותורמים למניעת מחלות כרוניות. זה אומר שכוס הקפה הבאה שלך תהיה בחירה נהדרת. היתרונות האלה והמחקר מאחוריהם הם מה שאתה צריך לדעת אם אתה רוצה כוס בריאה.

האקרילאמיד הכימי הוא מרכיב נפוץ של קפה. הוא מיוצר כאשר פולי קפה קלויים. הוא נמצא גם במזון עמילני. למרות שאקרילאמיד הוכרז כסרטן אנושי על ידי התוכנית הלאומית לטוקסיקולוגיה בשנת 2014, אין מספיק ראיות לקשר את התרכובת לבריאות האדם. חשוב לדעת על ההשפעות של הקפה. היתרונות הבריאותיים שלו יכולים להיות מתועדים היטב.

האקרילאמיד הכימי הוא רכיב בקפה שנוצר בזמן הצלייה. ניתן למצוא חומר זה גם במזון עמילני. הוא סווג כקרצינוגן אנושי בדו "ח הלאומי לתוכניות טוקסיקולוגיה על קרצינוגנים, אך לא הוכחו השפעותיו על בני אדם. אבל שווה לשתות עוד קפה. רמות גבוהות של נוגדי חמצון יכולות להקל עליך להרגיש טוב יותר ולעזור לך לחיות זמן רב יותר.

מחקרים הראו שקפה מכיל פוליפנולים שהיו קשורים לירידה בסיכון לסרטן. לתרכובות האלה יש תכונות אנטי-ארקינוגניות. אף שאין מתאם ישיר בין קפה לסרטן האדם, נראה שהוא מפחית את הדלקת. זה יכול להיות בגלל שקפה מכיל פוליפנולים, שנמצאים באופן טבעי בקפה. קפה הוא בחירה מצוינת לאנשים שרוצים למנוע סרטן. זה גם משקה פופולרי.

הקפה אומנם קשור להמון יתרונות בריאותיים, אך יש לצרוך אותו במתינות. זהו ממריץ שעלול לגרום לבעיות בריאותיות רבות אם יילקחו יותר. זה צריך להילקח במתינות, ורק בכמויות קטנות. זה חשוב לא יותר מדי. חשוב גם להימנע מצריכת יתר. לא מומלץ להתמכר לקפה. עם זאת, קפה יש הרבה קפאין מה שהופך אותו למשקה בריא.

לחצו כאן לפרטים נוספים על קפה: https://www.coffeeol.co.il/