כיצד פולי קפה היא דרך נהדרת לפרוץ לשוק הקפה?

קפה הוא אחד המשקאות הפופולריים ביותר בעולם. המשמעות היא שזה שוק נהדר לפרוץ אליו ולהביא את המותג שלך מול לקוחות פוטנציאליים.

השלב הראשון במכירת קפה הוא הבנת קהל היעד ושוק הנישה שלך. זה יעזור לך לבחור אילו מוצרים למכור וכיצד לקדם אותם.

מאיפה מגיעים פולי הקפה הטובים ביותר?


חנות שמוכרת פולי קפה אולי אינה מושג חדש, אך האמת היא שעדיין יש לא מעט מסתורין סביב היכן ואיך מייצרים את הקפה הטוב ביותר. ישנן מספר מדינות המייצרות קפה מעולה, ולכל אחת מהן יהיה פרופיל טעם שונה להציע לצרכניה.

אתיופיה-מדינה זו מפורסמת במגוון הרחב של המגוון הגנטי שלה, וקפה יוקרתי מאזור זה מעובד לרוב בשיטה הטבעית. זה נותן להם פרי מתוק ובשל מאוד שאניני טעם מתארים כטעם כמו אוכמניות.

קניה-ידועה באדמה הפורייה שלה, האקלים המתון והגובה שלה, קפה קנייתי נקטף בדרך כלל ביד. זה עוזר לשעועית לשמור על טריותם ולשמור על טעמם המורכב.

אינדונזיה ווייטנאם הן מדינות אחרות המייצרות קפה עם טעם מעושן וארצי וצלייה כהה יכולה לעזור להוציא את עומק הקפה הזה. בדרך כלל, ככל שהצלי כהה יותר, כך הוא יחמיא יותר לתווי השוקולד והפירות בשעועית.

ישנם גם איים רבים באוקיינוס השקט המייצרים כמה מהקפה המרשים ביותר בעולם. קפה קונה של הוואי, למשל, ידוע בפרופילי הטעם העמוקים שלו (אורן וארז).

מדוע לטחון פולי קפה?


טחינת פולי קפה משנה את האופן שבו המים מתקשרים עם פולי הקפה, ומשפיעים על זמן הבישול ויעילות המיצוי. ככל שהטחינה גסה יותר, המים יעברו מהר יותר דרך חלקיקי הקרקע וכך החילוץ יתבצע מהר יותר (אלא אם כן אתה משתמש בבישול טבילה).

עם זאת, גודל הטחינה לא משפיע רק על האופן שבו המים עוברים דרך שטח הקפה; זה גם משפיע על האופן שבו מופקים מהם תרכובות הטעם בקפה שלך. באופן כללי, חלקיקי קרקע עדינים יותר יקבלו יותר מהטעם שלהם שחולץ בתחילת מחזור הבישול ("מיצוי יתר") בעוד שחלקיקי קרקע גסים יותר לא יוציאו כל כך הרבה ("תחת מיצוי").

גורם גדול נוסף המשפיע על אופן הפקת הטעמים הוא זיהום. אם המטחנה שלך מזוהמת, למשל, במשהו כמו בצל או עשבי תיבול אחרים, זה ישנה את טעם הקפה שלך.

אז אם אתם רוצים ליהנות מהקפה האיכותי ביותר האפשרי, דאגו לטחון אותו טרי ממש לפני הבישול. זה יעזור לך להימנע מחמצון ולהבטיח שכל הניחוחות והשמנים נלכדים במהלך תהליך הבישול.

אלו פולי קפה מתוקים?


אחת התגליות המפתיעות ביותר לגבי קפה היא שחלק מפולי הקפה הם למעשה מתוקים באופן טבעי. בניגוד לסוכר, המופק ומדולל במים, לקפה יש מתיקות מורכבת שניתן לטפח באמצעות תהליכי צלייה ובישול נכונים.

פולי קפה קלויים לרמות ספציפיות כדי לעבד ולהוציא את הסוכרים הטבעיים הקיימים בהם. צלי בהיר וכהה שורפים את הסוכרים הללו, בעוד שצלי בינוני מפחית אותם.

עם זאת, הבאת קפה לרמה הנכונה של צלי היא משימה קשה. זה דורש מומחיות כדי להשיג את האיזון האידיאלי בין שריפת והפחתת הסוכרים.

למרבה המזל, צלי קפה מיוחדים עצמאיים רבים שיכללו את התהליך הזה ומציעים שעועית צלויה בינונית ומתוקה באופן טבעי.

המתיקות בקפה נובעת ממספר גורמים, כולל מקור השעועית, הגובה בו היא גדלה ואופן עיבודה. גורמים אלה יכולים לעזור ליצור טעם מתוק באופן טבעי שתאהבו.

אם אתם מחפשים כוס קפה מתוקה באופן טבעי, נסו לקנות פולי ערביקה שהיו קלויים עד בינוניים. אלה מתוקים יותר מפולי רובוסטה וניתן למצוא אותם בקלות ברוב חנויות המכולת.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://tostato.com/