טיפים לקניית פולי קפה

בפעם הראשונה שאתה שומע את המילה ”קפה”, אתה בטח תוהה מה זה. הזרע של צמח הקפה, פולי קפה, הוא מה שעושה קפה. פיפ הוא סוג של דובדבן המצוי בפרי אדום או סגול. נקרא גם פרי קפה, הוא למעשה פרי אבן. זה נקרא גם יער יער. פולי הקפה משמשים לא רק להכנת קפה, אלא גם לשימושים רבים אחרים.

קלייה יבשה היא שיטה להפקת קפאין בפולי קפה. הדבר כרוך בהשריית הדובדבן במים במשך מספר ימים. הדובדבנים שטופים במים, אבל עור הדובדבן נשאר. במהלך הייבוש, שכבת הריר של השעועית נשארת עליהם. זה מה שנותן לקפה את הטעם המתוק שלו. היזהר מאריזות שמציינות ”הכי טוב לפני” או ”2014”. הם לא טריים ואסור לרכוש אותם.

הרמה הקלויה של פולי קפה יכולה להשפיע על הטעם שלה. הטעם ייקבע על ידי תהליך הצלייה וסוג השעועית. כמעט כל שותי הקפה רוצים ליהנות מכוס טובה באופן עקבי, והתנסות עם תערובות שונות היא הדרך היחידה למצוא את הכוס המושלמת. אתה יכול להתחיל על ידי בחירת צלי שאתה אוהב. לפולים קלויים קלות יש טעם חלק, חומציות נמוכה ומראה יבש.

כשאתה קונה פולי קפה, חפש את אלה שהם 100% ערביקה. הם הקפה הכי טעים שיש. הם גם מכילים הכי הרבה נוגדי חמצון. קפה יכול להיות עשוי רק משעועית עם רמות גבוהות של קפאין. הם גם בריאים יותר מפולי קפה אחרים ומכילים פחות קלוריות. שלא כמו שעועית אחרת, הם לא יפגעו בבריאות שלך. אפשר גם לקנות אותם בחנות מכולת. זה תלוי בך

גודל פולי הקפה עשוי להשפיע על טעם המשקה. לשעועית באיכות גבוהה יש טעם ארומטי ועשיר. קפה קלוי קל הוא סוג הקפה הנצרך ביותר בשל טעמו החלק יותר וחומציותו הנמוכה. גם אם אתה לא שותה קפה, אתה עדיין יכול למצוא שעועית באיכות גבוהה עם טעם נהדר וארומה. אתה יכול גם לעשות תערובות משלך אם אתה רוצה להתנסות בטעמים שונים.

איך תמצאו את פולי הקפה המתאימים לכם?

יש הרבה פולי קפה זמינים בהרבה טעמים וצבעים, אבל תמיד תמצא את האחד המתאים לך. אתה יכול גם לנסות סוגים שונים כדי למצוא את האחד שאתה אוהב. אתה תהיה מופתע לטובה מהשילובים הרבים של פולי קפה. אולי תשקול לנסות מגוון שונה של פולי קפה אם לא תשתה קפה. אתה תהיה מופתע מההבדל באיכות ובטעם בין פולי קפה שונים!

אם אתה מחפש קפה נהדר, תזכור שיש הרבה פולים שונים. אולי אתה מעדיף להישאר עם מותג אחד או לנסות טעמים שונים ומשולבים. זו דרך נהדרת לגלות את הקפה הטוב ביותר. זו גם דרך נהדרת להכיר את הבירה האהובה עליך. אז יהיה לך קל לבחור את הקפה המושלם לצרכים שלך. ברגע שיש לך את היסודות למטה, אתה יכול להתחיל להתנסות.

ישנם סוגים רבים של קפה. קפה צלוי כהה הוא בחירה נהדרת. אתה יכול גם להתנסות עם צלי שונים כדי למצוא את האחד שאתה הכי אוהב. זה יאפשר לך ליהנות הקפה האהוב עליך עם שעועית שונה בכל יום. אם אתה אוהב צלייה כהה, בחר את הצלייה הבינונית. לטעם הטוב ביותר, עדיף לבחור צלי כהה.

כאשר בוחרים פולי קפה, חשוב לשקול את תהליך הצלייה. פולי קפה שונים נצלים באופן שונה בטמפרטורות שונות. תהליך הצלייה משפיע רבות על הטעם. תלוי איזה סוג של פולי קפה אתה מעדיף, אתה יכול לבחור קלייה קלה יותר או כהה יותר. צלי קל יהיה הכי טוב בשבילך אם אתה מעדיף טעם מתוק ופירותי. צלייה קלה היא נהדרת אם אתה אוהב את הקפה שלך קצת חמוץ.

למידע נוסף על פולי קפה, הקליקו כאן: https://spumacafe.co.il/product-category/coffebeans/